Hillův plán

Tak jak to ten Hillo vlastně myslel a vymyslel. Hillův plán je vlastně mapa výletní trasy, která vede malebným krajem Českého ráje. Z Jičína přes Valdice, Železnici na Košov odtud dolů do Lomnice nad Popelkou, vlevo na Rváčov a na první kontrolu do Veselé, pomůcka pro neznalé z kopce opatrně a všude doprava až na náves s hasičárnou. Následuje pořádný kopec Kozákov, nejprve pozvolna po asflatce a potom prudce nahoru po polní cestě až na Bačov k druhé kontrole. Odtud dlouhým sjezdem na hlavní silnici tam vlevo a hnedle v Lestkově na první vpravo na Sedmihorky, kde povětšinou na koupališti, dříve na Valdštejně někdy i až na Arboretu je třetí kontrola. Lesem a krásnou přírodou kolem Hrubé Skály sjedeme na Vidlák a dále menším stoupáním do Troskovic až k další kontrole na Křenovském šenku. Další prudké klesání do údolí Žehrovky a bahnitou cestou až na Mladějov a přes Zámostí na poslední kontrolu na Blata. Odtud do kopce kolem zříceniny hrady Pařez na Pařezskou Lhotu a zas dolů do Jinolic, opatrně na státovku a na Jičín na plovárnu kde čeká cílový lahváč a samotný závěr výletu !

Původní Hillo plán - aktuální plán se mění dle aktuální situace a kontrol a dostává ho každý ůčastník.

Níže aktuální provedení ala bikemap.net.